Alice in wounderland

Ikväll hade Matte och jag skaffat barnvakt till lillnorpan. Vi åkte in till stan för att gå på bio. Först landade vi på oleareys för lite förtäring. Deras ceasarsallad med kyckling är förödande god.
Sen gick vi på Alice i underlandet i 3D.
Det var andra gången i mitt liv jag såg en biofilm i 3D. Vi kämpade oss nämligen till Katrineholm för att se på Avatar när den kom ut. Då fanns ju inte 3D i Örebro vilket nu e kanon att det gör. 3D känn som nästa stora innegrej och jag kan villigt erkänna att jag är såld på det.
Jag ser aldrig på film hemma. Eller iallfall extremt sällan. Vill jag se på film så vill jag ha en ordentlig upplevelse och det tycker jag att det blir med 3D.
Till och med jag lyckas hålla mej vaken då. Idag satt jag och jäspade innan filmstart men sen var det aldrig några problem att hålla fokus och vakenhet. (Det har nog hänt ett antal gånger att jag somnat på bio:) Det blev så illa att Matte inte ville gå på bio med mej förr.
Alice i underlandet var kanonbra den får ++++ av mej i betyg.
Men vi hann knappt upp på uppfarten hemma innan jag hade kastat mej ur bilen för att få veta hur det gått med lillnorpan. Allt hade gått superbra. Kan det gå annat när man har tre barnvakter på samma gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0