Box

Planeringen var att träna ett stationspass idag men det började så sent och jag kände för att komma hem lite tidigare. Så jag ändrade mej och ville gå på ett box pass istället. Hittade tyvärr ingen att köra med men gick iallfall dit med två kompisar.
Jag fick köra ihop med en liten kille som såg ut som en av de där två tvillingarna i sagan om ringen. Och faktiskt var han ganska bra på att hålla mitsarna vilket var min skräck innan när jag inte visste vem jag skulle få köra ihop med.
Puh det var skönt att få slå ut lite energi. Körde även alla armhävningar utan typ 5 på fötterna. Mitt mål är att alltid köra alla armhävningar på fötterna på passen men vissa pass innehåller så många armhävningar, så just nu känns det som en omöjlighet.

I bilen hem satt jag och tänkte på att det var ganska länge sen Matte spontant lagade mat en kväll. Han måste ha hört mina tankar för när jag öppnade ytterdörren hemma så kände jag mat doften komma emot mej. Han hade tänt ljus och lagat en fläskfilegryta med fransk senap och rotfrukter i ugn samt en avokado och fetaost sallad till.
Vilken bra kväll det blev...


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Vilka bra "övningar" du ochmatte har för er relation!! Det ska jag föreslå för david, inte just nu men i dagarna. Väldigt fantasirikt! Kör påochlycka till!

2010-04-08 @ 22:05:43
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: miranda

Tack. Ja vad försöker man inte för att hålla kärleken het...men du/ni brukar väll ockås ha lite lekar för er.

2010-04-12 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0