Boxarbrud

Idag fick Minou hänga med sina päron till gymmet. Sen hon var liten har hon varit med där ibland. Vi växlar mellan att hålla i henna och köra repetioner. Idag satt hon på en filt på golvet och lekte. Det fungerar utmärkt.






Redan en riktig liten fighter.


Efter mitt eget styrketräningspass höll jag i ett thaiboxningspass. Idag hade jag kondition och styrka på programmet. Det var bra för då kunde jag köra ytterligare lite styrkeövningar. Det känns så underbart skönt efter ett träningspass. Det blir en annan trötthet och jag får en energikick av det. Mina dampbesvär kommer till utlopp...


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Visste inte att du gillade speedway!



Alltså, jo klart jag kan ta med dig på klädparty, det tänkte jag inte på. Jag tar med dig nästa gång, men nu har jag själv gett upp då jag tycker att kläderna som vanligt är fula=).

2010-04-20 @ 22:17:36
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Hej tuffing!



Min far kom på besök idag och stannade ett tag så jag blev upptagen hela dagen. Antar att du är inne på din blogg under kväll så jag frågar här.. Vi kan ju träffas imorgon om du vill?

2010-04-21 @ 20:10:44
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0