Lejonen-Indianerna

Jag var först irriterad för att vi inte har Canal sport + idag. Fick därför följa indianerna på Na match rapport. Som för övrigt är riktigt bra, men lite sämre idag med mindre egna reflektioner och kommentarer av rapportören. Men indianerna var så totalt värdelösa så nu i efterhand så känns det som det kvittade att jag om jag såg matchen eller inte. Hade troligtvis varit ännu mer irriterad om jag sett fiaskot istället för att bara kunna läsa om det.

Vad är det med vissa förare. Ta Walasek till exempel som plockade 15 poäng i Polen i lördags men när han kör för indianerna har han svårt att leverera. Matchen slutade 60-36 till Lejonen. Den enda som levererade skapligt var Nils kristian Iversen. Jag hoppas verkligen inte att detta är något som håller i sej i kommande tävlingar. Nästa tisdag är det returmöte på hemma plan. Heja indinaerna!

Indianerna


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tyvärr blir det nog indianslakt där oxå... :(

2010-04-29 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0