Mamma

Min mamma flyttade för ca 6 år sedan till Thailand. Där driver hon ett litet guesthouse och lever med sin thailänska man och sina hundar. Jag har varit där ett flertal gånger och hälsat på henne och hon kommer alltid hem till Sverige över sommaren. Nu är det exakt en vecka kvar tills hon och hennes man kommer hem. Jag längtar så oerhört mycket. Hon har endast sett Minou när hon var nyfödd till 1 månad gammal. Det ska bli roligt att Minou får träffa sin mormor igen.

I sin familj kommer man nog aldrig att bli vuxen. Även om jag nu är 28 år och har min egen familj så är det ändå speciellt med sin egen mamma. Jag längtar till att mamma bara är här hemma hos mej. Det är så skönt att umgås med henne och bara vara eller att vi lagar lite mat tillsammans, kurar ihop oss med varsitt korsord i soffan, glor på tv och diskuterar vilket tv program vi ska se, går på stan och shoppar eller bara sitter och pratar om livet.

Mamma kom hem för jag längtar efter dej!




Här är jag, mamma, Dang och deras fem hundar på väg till stranden för att bada.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt för dig att hon äntligen kommer, o va kul för Minou att få umgås med mormor igen :-) Hoppas du mår bra, skrev ju o frågade dig hur det gick efter "njurstens-ingreppet" men hörde aldrig nåt från dig..men nu har jag ju sett här på bloggen hur det gått, skönt det ska va över nu :-)

2010-04-25 @ 20:54:05
Postat av: miranda

Ja tack jag mår bra men vet inte om några stenar har ploppat ur mej. MMM jag längtar som tusan till mammakommer, har nedräkning. Är det bra med dej och Tor? Jag vet att jag är röten att svara på sms. Tänker alltid att jag ska göra det sen och sen glömmer jag bort det. Flåt!

2010-04-26 @ 22:16:51
Postat av: mamma

tack hor allt vackert om mig,saknar er ocksa jattemycket,men nu ar det bara 4 dag. kvar

2010-04-27 @ 06:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0