Semesterminnen från Prag

Jag och Matte var 2007 i Prag. När jag sitter och tittar på gamla semesterbilder blir jag så ressugen igen. Det är så skönt att komma bort ett tag och särskilt tillsammans med sin partner. Här hemma rullar våra liv bara på och tiden räcker inte till. Jag längtar efter att vi bara kan vara med varandra och släppa alla andra tankar. Som tur är planerar vi en resa till Österrike i augusti. Men än så länge är det bara en planering i huvudet. Har ni några tips på platser att besöka, bra boende eller saker att göra i Österrike så dela gärna med er.


Den kända klockan i Prag.


Vi besökte en kyrka fylld med dödskallar


Knäppgöken med mina trosor på huvudet


Vi drack en held del av deras goda öl....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0