Skivstång kondition

Fjärde dagen i rad med hård träning:) Idag kändes det verkligen i kroppen. Klarade knappt av att göra triceps övningarna. Instruktören idag var stand in för den ordinarie killen. Hon var jättebra. Passade min stil perfekt. Innan passet startade sa hon att vi skulle tänka efter vad vi ville ha ut av dagens pass och träna därefter. Hon var väldigt noga med tekniken och ville att man skulle utmana sej själv.
Men det jag gillade bäst med henne är att hon var bestämd och kunde på ett bra sätt se till att man inte mesade sej igenom passet. Det är en förmåga som inte alla instruktörer besitter. Jag behöver någon som är hård och ser till att jag kämpar och gör mitt yttersta.

Imorgon blir det en träningsfri dag. Då är det dags för ytterligare en stötvågsbehandling för min njursten. Jag håller tummarna att den går sönder under denna behandling för så värst kul att genomgå den är det inte.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Är som vanligt sjukligt trött när klockan slår tio. Godanatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0