Tatueringsstudio

Igår åkte vi och kollade in när Matte tatuerade sej. Han byggde på sin tatuering på höger armen. Jag väntar tills den ska bli klar för hans nästa projekt blir att tatuera in något med Minou. Troligvis hennes namn. Jag bara älskar tatueringar så han får gärna fylla hela kroppen med dem. Fast inte ansiktet där går gränsen för min del.

Jag passade även på att boka en tid åt mej själv. Jag har ju en påbörjad tatuering på min högra vad. Men jag tycker det gör förbaskat ont så jag blir aldrig färdig med den. Sen har jag kunna skylla på graviditeten och mina svullna ben men nu vet jag inte vad jag ska skylla på längre. Så i slutet av juni ska den äntligen färgläggas.


Skräckfyllda ögon:)


Minou passade på att utveckla sina skateboard kunskaper under tiden vi väntade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0