Tulpaner och kärlek

Idag är jag väldigt glad över att jag är ihop med just min pojkvän. Helt spontant hade han handlat hem saker till en grillning. Och inte nog med det han hade även köpt med gula tulpaner till mej. Mina favorit blommor är tulpaner, vita och gula gillar jag bäst. Tänk vad lite kan göra en så glad. Man borde oftare göra småsaker för varandra så att man visar sin uppskattning för sin partner.
Sen vi fick barn har vi betydligt mindre tid för varandra, men den tid som vi är ihop är jag väldigt mån om att det ska vara kvalitetstid. Jag vill att vi ger varandra mycket kärlek genom pussar och kramar. Fast ibland tycker jag faktiskt att Matte glömmer bort mej lite i skuggan av vår guldklimp Minou. Det är därför extra roligt sånna här dagar när jag kan få känna lite mer kärlek från honom. Det är även viktigt att ha roligt ihop och kunna leka och skoja med varandra. Det är nog en av sakerna som jag tycker är bäst i vår relation.  Men kan det bli annat när man är tillsammans med en stor galenpanna.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Sötisar! Ni ska va rädda om varann!

2010-04-25 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0