Villervalla

Numera är man inte lika flexibel eller har mjölighet att få så mycket egen tid på kvällarna. Idag hade både Matte och jag planerat för oss själva i huvudet att vi ville hitta på något ensamma med våra kompisar. När vi sedan kommunicerade om det insåg vi att allt krockade. Efter flera turer fram och tillbaka så slutade det iallafall med att han åkte och festade och grillade med sina kompisar och jag tog med Minou hem till en kompis. Jag får lite dåligt samveta för då måste hon somna där för att sedan bli insatt i en bil och sen ur bilen och ner i sängen. Men jag oroade mej i onödan för allt gick kanonbra. Hon gnydde lite när jag först satte henne i bilen men sen sov hon som en stock.
Det är skönt att komma hemifrån lite och prata med kompisar. Denna kväll blev det mycket jobbsnack och det är alltid trevligt eftersom vi har ett så himla bra jobb:)
Imorgon ska jag jobba ett dygn och det ska bli riktigt skoj. Det ser jag fram emot. Får förhoppnigsvis sova en natt då också. Det känner jag att jag behöver nu, för jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0