Wipeout

Igår drack jag lite alkohol så jag blev smått berusad för första gången sen 13 december 2008. Det låter ju verkligen superlänge men det är fakta. Jag var hemma hos min kompis från brandkåren. Hon deltog nämligen i tv programmet Wipeout så vi var ett gäng som var dit bjudna. Snacka om att hon var nervös innan programmstart.  Tycker att hon gjorde en bra insats och kämpade kanonbra. Det framkom inte i programmet att hon bröt två revben. Trots det fortsatte hon utmaningarna. Starkt jobbat gumman! Men jag anser att Herngren var lite för snäll mot henne:) Han är alltid rolig med sina elaka kommentarer.
Det var iallafall en supertrevlig kväll med lite leker och trams. Det mest värdelösa var att senaste bussen hem gick 22.30. Så jag fick packa ihop ganska tidigt och bege mej hemåt varken jag ville eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0