Indianvinst

Yes yes yes Indianerna vann sin första bortamatch. Nu återstår endast två matcher kvar mot Rospiggarna Hallstavik. Vinner Indianerna dem så finns stor chans till slutspelsplats. Alla förare gjorde vad de skulle och hade ett jämt flyt matchen igenom. Varenda förare i Indianlaget plockade poäng och mest imponerade Magnus Zorro Zetterström som vanligtvis brukar ha både ups and downs under en match. Men ikväll var han jämn i körningen och levererade kanon.
Jag hade himla tur också för vi har inte haft en enda utryckning under kvällen vilket har inneburit att jag i lugn och ro har fått följa Indianernas väg mot vinsten. Men jag är ändå lite ilsk eftersom datorn hakade upp sej precis innan de två sista nomineringsheaten. Kan man ha mer oflyt. Jag hatar datorer!

GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0