Kantarell jakt

Häromdagen tog med Minou och hennes babycarrier sele och begav mej ut i skogen för att jaga kantareller. Precis när vi gått en liten bit började det regna. Jag fick vända tillbaka till start positionen och hämta en tröja och mitt paraply. Minou var trött och somnade på min rygg under min tröja dold från regnet. Jag fick kämpa i blåst och regn med ett paraply som konstant vände sej ut och in. Men sen blev det bättre väder och vi hittade faktiskt lite kantareller. Ca 1 liter blev det men vi var bara ute och letade 1,5 timme. Minou sov på ryggen hela tiden. Dags för ännu en runda snart igen...



Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Härligt Jenny! Och vilken snygg sele du har! Vi kan ta en tur tillsammans i våra selar haha! Men F är lite för liten ännu för den tyvärr.... Men vi kan gå ut i vinter och promenera med våra små.

2010-08-04 @ 22:06:40
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0