Partyprinsessor

Lördagen bjöd på mycket trevligheter. Efter avslutat jobb begav jag mej hem till min arbetskollega Camilla. En ny bekantskap. Hon har gått på sommarvick denna sommar på ambulansen. Vi har inte varit i samma arbetsgrupp men lyckats lära känna varandra litegrann ändå.
Det är en tjej som jag klickade med direkt. Vi bubblar och pratar om ditten och datten och samtals ämnena verkar aldrig ta slut.
Vi började kvällen med en varsin Heiniken på hennes balkong. Sen fortsatte vi hem till en av mina pokervänner för ett parti Texas Hold Em. Camilla som aldrig spelat det förut lärde sej snabbt och tyckte det var lika skoj som jag tycker. Härligt med en tjej till som gillar poker och spel. Oftast är jag ensam tjej vid turneringarna och fler tjejer uppskattas mycket av mej.
Kvällen avrundades på krogen Buddy Holly. Där dansades det barfota bugg. Dagen efter upptäcktes att fötterna hade ändrat färg till den svarta kulören. Väl hemma igen var jag inte förren halv fyra på morgonen. dagen efter mådde jag som jag förtjänade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0