Piano på ambulansstationen i A-sund

Här är det dött som i döda havet. Inte en enda körning so far. Min kollega som har världens sämsta filmsmak har tryckt två actionrullar med karatenissar. Jag sov under den ena och löste korsord under den andra. Sen har jag suttit bänkad framför speedwayn framför datorn.
Jag var ute i skogen och plockade en liter svamp i morse som jag gjorde mej två underbara kanatrellsmörgåsar av förut.
Jag hoppas på en körning nu innan sovdags det blir lite tidsfördriv. Men sen behöver jag min skönhetssömn under natten. Så Askersundsbor om ni tänker bli sjuka så bli det snart, innan jag somnar för natten. Annars kan jag gärna hämta er imorgon efter frukost:)

SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0