Semester

Imorgon bär det iväg på kryssning med familjen. Vi åker till Tallin och kommer hem på söndag. Vi hade planerat att hitta på nått denna helg men inte vad. Igår bestämde vi att vi idag skulle redovisa minst två varsina förlsag på resmål/utflykter för varandra.

Matte: Tallinkryssning, Liseberg, kolmården, Gröna Lund och skansen.
Jag: Hyra stuga vid en sjö (men fanns ingen ledig), Öland med ölands djurpark.

Tillsammans valde vi Tallinkryssningen. Jag hoppas det blir bra. Men egentligen är jag inte värst förtjust i kryssningar men blev ändå lite sugen på det mest för att jag ville åka till Tallin och strosa omkring där. Det var också ganska enkelt att styra upp och krävdes minimala förberedelser. Så imorgon far vi. Katterna ska grannarna mata och släppa in och ut. Och eventuellt så sover mamma med folk här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0