Drömmar

Jag längtar efter två varma kärleksfulla armar som kommer uppsmygande bakom mej. En pust i nacken och en mjuk puss. Att ta steget det första trevande för att få allting bra igen. Jag vill inte alltid vara stark, jag vill inte alltid göra allt bra igen. Jag vill att vi är på lika villkor och vill lika mycket. Jag vill ha det lugnt trygg och skönt. Kommer de starka armarna, känner jag pusten och den mjuka pussen? Jo det gör jag....i mina drömmar. Mina drömmar är mina egna och de kan ingen någonsin ta ifrån mej....


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Du kan inte leva på dina drömmar Jenny, de kan om möjligt skänka dig hopp och inspiration och energi att fortsätta men du kommer inte att kunna LEVA på dem... =/

2010-12-20 @ 09:30:39
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0