Favoriter

Jo som jag sagt tidigare så gick Minou så otroligt mycket julklappar och jag tänkte visa ett par favoriter.

Denna tuffa väst är just nu lite för stor men vi hoppas den kommer passa perfekt när det blir lite varmare i vår. Present från Minous faster.


Ibaldn blir jag faktiskt lite imponerad av Matte. Jag har letat och letat efter en snygg vinterjacka till Minou men inte lyckats finna någon. Jag vill inte ha en rosa robynjacka med massa bling bling på. Matte och jag köpte en varsin julklapp till Minou och en gemensam. Denna schyssta jacka hade han hittat på HM till Minou. Tack för att min man har bra smak!


Mysig varm och enkel tröja. Bra med vitt som passar till det mesta. Den fick Minou av sin moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0