Crusing

Igår "tvingade" jag min syster att vara nattbarnvakt. Jag planerade att söva min dotter hos henne vid sjutiden. Allt gick enligt planerna. Hon somnade förvånansvärt lätt. Min systers son höll på och stökade och lekte liet högljutt så hon vaknade till lite men somnade om igen. Klockan åtta när jag står redo med skor och jacka på välter Mio en dörr över sig som stod lutad emot en vägg. Han gallskriker, min syster gallskriker och Minou vaknar givetvis och gallskriker. Sen är Minou klarvaken. Jonna måste söva Mio innan hon kan ta hand om Minou men jag kom iväg tillslut till mina kompisar. Vi åker då Cheva till Askersund där det var bilcrusing. Vi sitter och spelar akustisk gitarr och sjunger hela färden och crusar en sväng genom samhället. Sen avslutar vi kvällen med en rock n roll fest med livband. Jag dansar bugg hela natten till två innan vi åker hemåt igen.
Klockan tre dimper jag ner på min systers soffa. Klockan sju vaknar Minou. Bara att stiga upp och gilla läget....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0