Rock n Roll

På lördagskvällen var det fest i byn. Det är en fest som raggarklubben i byn ordnar varje år. Jag hade superkul och dansade nästan konstant från att jag kom dit tills jag ragglade hemåt halv tre på natten. Det var ett rock n roll band där som bara spelade gamla härliga rock n roll låtar. Det var helt underbart och tjejen sjöng som en gudinna. Massor med folk rockade loss på gräsplanen framför och verkligen levde ut sina danstalanger. Jag blir alldeles varm i kroppen av nostalisk rock n rollmusik. Bandet gjorde verkligen allt för att återge den gamla 50-tals feelingen med kläder, rekvisita och scenframträdande. Längtar redan till nästa år igen...
Mer Rock n Roll åt folket!!!




Tyvärr inte så bra bilder tagna med min mobilkamera. Bilderna gör sej verkligen inte rättvisa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0