Doktor hallå..

Imorgon är det jag som ringer till VC och söker min doktor. Nu är jag extremt trött på att alltid ha ont i kroppen. Det kan inte var så att kroppen ska vara slut efter 28 år. Ska jag aldrig någonsin kunna träna igen? Efter att ha vilat i ca en månad gav jag mej spänd ut på en löprunda. Tre kilometer förflöt och jag var överlycklig.
Ingen smärta!
3,2 km känning i höger knä börjar.
3,4 km smärtan i höger ljumske gör sej påmind.
 3,6km jag har ökad smärta i knä och ljumske.
4 km börjar fundera på om jag kan ta mej runt hela varvet.
5 km springer skrikandes - fan fan fan jag har ingen smärta, för att försöka inbilla mej själv att den inte finns och därmed bara är en känsla.
6 km haltandes, hoppandes med mest tyngt på vänster ben kommer jag i äntligen i mål...
Detta resulterade i att jag under resten av kvällen har haltat omkring i ambulanskläder på ICA MAXI Arena (Speedway).

Jag summerar: FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0