Indianerna-Vargarna

Förra veckans match mot Vargarna blev inställd pga regn. Idag är det möte på hemmabanan. Iversen är fortfarande skadad efter sin scapula fraktur. Leon Madsen är reko och kör som start nummer 4. Renat Gafurov är inte med i kvällens laguppställning vilket jag tror beror på att han har match någon annanstans.

Vargarna har bara kört två matcher hittills och förlorat båda. Båda lagen kommer vara hungriga på vinst för att överhuvudtaget ha en chans till slutspel.

Jag tippar på vinst för Indianerna. De är starka på hemmabana. Jag hoppas de vinner med ett antal poäng för att säkra upp bonnuspoängen.

Jag finns i grön gula kläder och kanske entrar banan om olyckan är framme.

HEJA HEJA HEJA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0