Midsommar på jobbet

Jag jobbar på nattbilen detta midsommar dygn på ambulansen. Kvällen började väldigt lugnt. Vi hade knytiskalas och alla stod samlade och lagade midsommarmat tillsammans i köket. Det blev lax i ugn, kryddiga korvar, sill, potatis, grädfil med gräslök, fetaost ocoh chiliröra, bröd, paj, kokta ägg och avokadosallad. Allt avslutades med jordgubbar med glass och grädde.
Sälvklart fick jag och min kollega en körning mitt i maten. Sen fick alla åka på en trafikolycka i världens ände Brevens bruk. Nu sitter jag här och jäspar och önskar jag kunde gå och sova. Men jag tror inte det är så stor ide eftersom jag säkert åker upp lika fort. Men imorgon när ni alla ligger bakfulla och jämrar er så kommer jag snusa gott i sängen utan att bli störd av bebisskrik eller må dåligt av någon sprit från dagen innan.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: becca

hej fin blogg:)



det här inlägget var ett tag sen men skit samma



Fan så skönt du måste ha haft dagen efter, själv kom man typ hem klockan 06.00 på morgonen, efter en natt med massa fylla som slutade med att en kompis fick åka polisbil till sjukhuset, så det var väl inte så himla kul men ändå.



kram kram

2010-08-03 @ 00:28:20
URL: http://beccccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0