Vänskap

Jag är så glad över alla fina vänner jag har. Mina bästa vänner finns alltid där när jag behöver dem, och den vetskapen gör mej lycklig. Ibland kan jag var ledsen och nere. Då får jag alltid svårt att äta. Jag kände mej lite ledsen häromdagen då min lilla familj var bortrest. Jag åkte hem till en underbar tjejkompis. Hon lagade en supergod sallad till mej, vi gick en promenad och satt i solen och pratade. När jag åkte därifrån var jag vid bättre mod och allt kändes faktiskt bättre. Vad skulle man göra utan bra vänner? Vänskap för mej är att finnas där för varandra. Om man inte hörs eller träffas så ofta spelar mindre roll utan det är känslan och tryggheten i vännernas tillit som räknas. En av mina bästa vänner träffar jag kanske andast två gånger om året. Vi pratar med varandra kanske fyra, fem gånger per år och men ändå är och kommer alltid (förhoppningsvis) vara en av mina bästa vänner.


Jag och två av mina bästa vänner. Ingen av dem bor i Örebro med omnejd.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååhh vad jag saknar mina fina tjejer!! Trots att vi inte ses så ofta är ni så otroligt viktiga för mig. Jag älskar er. PUSS

2010-06-29 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0