Kattfan

Enligt min sambo så är min katt Spökets viktigaste uppgift i livet att förstöra och terorisera oss så mycket som möjligt. När vår dotter föddes började han kissa i vår säng. Så vi fick bygga barrikader i huset för att han inte skulle lyckas ta sej till övervåningen. Vårt hus är nämligen ett hus utan dörrar...

Sen klättrar han i gardinerna och hänger i lampan. Lampan är gjord av så plastbitar som hänger i små ståltrådar och om man drar i den så får man plastbitar överallt.

Han senaste påfund är att bita sönder kattsandpåsen och sprida ut kattsand över hela badrumsgolvet. Sen rullar han sig i sanden och springer och åker kana i den. Jag tyckte att jag hörde honom greja med något i morse men jag struntade i att kontrollera vad. Nu vet jag vad....

Fast jag anser att det inte är enbart katten som terroriserar oss utan min sambo är ganska bra på att terrorisera katten också. Min katt är nämligen ingen vanlig huskatt som uppför sej som katter brukar. Spökets motto lyder nämligen: All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet...


Här är spöket lugn för en gångs skull...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni får skicka hem Spöket till oss några dagar om han blir för jobbig...Tor verkade ju gilla honom skarpt så många pussar som han gav :-) Hoppas du fick sova gott inatt också! Kram J

2010-04-01 @ 11:00:40
Postat av: Jonna

Tänk vad skoj Minou och han ska ha sen när hon kan ta sig fram själv!

2010-04-25 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0