Hamster eller bulldogg

För ett par dagar sedan hade jag plötsligt som pipplor eller skrovlig hy över båda kinderna och ner på halsen. Inte direkt snyggt. Igår påpekade Matte att jag såg svullen ut i ansiktet och jag tittade direkt efter i spegeln och det stämde. Jag hade fått likadana kinder som en hamster, bulldogg och Minou har. Jag tyckte ändå inte det syndes alltför mycket men jag hade tydligen fel för det var det första min träningspartner påpekade idag när vi sågs. Han kunde tydligen inte heller låta bli att retas utan gjorde hamsterminer lite då och då under hela träninsgpasset. Vet inte vad jag ska sätta för diagnos på mej själv men blir det värre måste jag självklart ringa ambulans.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Varför lägger du inte ut några bilder på det?? ;)

2010-05-17 @ 12:25:49
Postat av: Jonna

Varför lägger du ej ut några bilder på det?? ;)

2010-05-17 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0