Hektiskt liv

Åhh får lite dåligt samvete för mitt dåliga bloggande senaste dagarna. Ska bli lite bättring. Nu stter jag på jobbet i Byrsta. Det är lugnt som vanligt när jag jobbar:)
Försöker att plugga lite vetenskapliga artiklar som vi ska ha till nästa tentamen. För första gången tycker jag det är intressant att läsa vetenskapliga artiklar. Jag är grymt imponerad att lärarinnorna har lyckats hitta så många bra och intressanta. Flera nya fakta har fram kommit om gamla förlegade rutiner. Ska bli intressant att diskutera dem med kollegorna.

Sen ska jag även försöka plugga in lite behandlingsriktlinjer. Ska ha ett test på dem i slutet av maj. Det känns som det mesta sitter men man kan alltid plugga lite extra. Måste tvinga nån stackars krake att förhöra mej någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0