Klassiska Ikea

Idag bär det iväg på ett klassiskt Ikea besök tillsammans med min kära vän Anna och hennes nästan nykläckta dotter.
Jag har som vanligt tusen ärenden jag borde uträtta men kommer nog bara genomföra en bråkdel. Hade hoppas hinna hälsa på min gamla granne som ligger inlagd påsjukhuset efter en knäplastik operation. Men det finns en dag imorgon också:)

Fullspäckat schema idag för efter lite shopping blir det styrketräning, sen instruera thaiboxning innan jag drar till sannahed med ambulansen för att bevittna när Indianerna spöar Piraterna. Jag tror på en jämn och mycket spännande match ikväll som Indianerna vinner med liten marginal i de sista finalheaten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0