Livet från den ljusa sidan

Igår kom min kära mor hem ifrån Thailand med sin thailändske man. Vi fick även besök av syster med familj. Här hemma bjöds det på grillat och vitt vin. Även fast jag inte träffat mamma på 7 månader så känns det snabbt som hon aldrig varit borta. Det blir direkt som vanligt och det är väldigt skönt. Imorse fick jag även möjligheten att få sova ut då Matte tog Minou halv sex. Jag tog mitt täcke och kudde och gick ut till mamma och Dang i gäststugan. Vi fick gott plats alla tre i samma säng:)




Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en väldigt trevlig kväll och god mat.men tycker väl att du är tillräckligt gammal nu för att sova själv och inte hos mamma

2010-05-05 @ 14:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0