Loppisfynd

Jag älskar att åka på loppmarknader. Runtomkring mina barndomstrakter finns flera små stationära loppisar. Ibland tar jag med någon och åker ett varv. Häromdagen var jag, Minou, mamma och Dang på en loppis. Jag fyndade som bara den. En damcykel, cykelkorg, två vaser, en mjölkkanna, brödkavel, gardinhållare och en barnstol. Allt kostade mej 550kr. Helt otroligt billigt. Damen prutade själv när vi skulle betala. Mamma köpte en vas, en matta och en vattenkanna för 20 kr.


Denna barnstol blir lite nostalgisk för mej. Den ser grymt cool ut och det bästa av allt är att den går att vika ihop så den blir som ett litet bord med stol. Perfekt att sitta och rita eller plocka med saker i för den lilla krabaten.
 


Denna fina mjölkkanna blir fin i sommar att servera saft eller lemonad i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0