Pokerturnering

I lördags hade vi ännu en pokerturnering. Det var faktiskt så jag och Matte träffade varandra. Vi hade i för sig tränat på samma klubb några år men aldrig pratat med varandra eller ens knappt lagt märke till den andre. Det var nu för tre och ett halvt år sedan. Tiden går fort.

Vi har båda fortsatt att spela poker och det gör vi i en klubb ca en gång i månaden. Jag älskar poker även om jag absolut inte är nått pokerproffs. Jag har totalt gått back men jag spelar för nöjets skull. Sen blir det ett plus om jag vinner några pengar. Vilket jag gjorde i lördags:)

Jag har alltid älskat spel och under min uppväxt spelade jag och min syster ofta spel. Nuförtiden blir det inte lika ofta och det saknar jag.


Här är jag och min guldklimp Mio som är min lilla systerson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0