Sony DSC-T90

Jag har gjort som många andra och stormat Elgiganten. Utmärkt tillfälle med deras otroliga priser att investera i en ny kamera. Jag stod i valet och kvalet att gå in på Elgiganten eller Media markt men jag tror att priserna är ganska lika.
Matte besökte båda butikerna igår och handlade en dammsugare och en Iphone.

Jag köpte en Sony DSC-T90 och den kostade ca 1200kr vilket känns som ett riktigt klipp, den var nedsatt 1500kr. Jag ville ha en kamera med filmningsfunktion. Känns smidigt och praktiskt att ha kamera och filmkamera i ett.

Detta går att läsa om man söker på kameran:
Så slimmad och snygg – och fantastiskt enkel att använda. Smäckert, chict yttre som matchas av en stor pekskärm, HD movie-inspelning och avancerade funktioner som Smile Shutter och optisk SteadyShot.



Nu återstår bara att se om det blir fina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0