Spontan utflykt

Jag hade svårt att somna igår kväll. Därför låg jag och bland annat funderade på vad jag skulle göra i helgen. Kom fram till att jag ville åka och hälsa på min bästa vän Evelina i Göteborg. 06.20 morse fick hon ett sms av mej att ringa mej när hon vaknat. Fem min senare tjöt telefonen.

Självklart fick jag och Minou komma. Fyra timmar spenderades i bilen. Jag är grymt imponerad av min dotter. Först sov hon i en och en halv timma sen lekte hon fastspänd i barnstolen. Som mamma är simultanförmågan utmärkt. Jag kunde läsa böcker och leka teater samtidigt som vi åkte:) Kanske inte det bästa men vad gör man inte.
Det är den längsta resan hon har gjort i sitt liv och det längsta jag själv har genomfört det senaste året. Insåg idag att jag knappt har lämnat Örebro på ett års tid.....Tragiskt!
Nu blir vi här hela helgen och det ska bli underbart. Ikväll har vi hängt med Eve och hennes kollegor på afterwork på Oleareys. Sen gick vi en skön kvällspromenad hem igen. Kvällen blir lugn med lite käk och gloendes på dumburken.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0