Detta gjorde mej glad

När jag kom tillbaka till jobbets fikarum efter att ha varit och köpt en lunchlåda sa min kollega att det låg blommor på bordet till mej.
- Nej inte till mej sa jag.
- Jo det är till dej sa han igen.

Jag gick dit och där låg ett blompaket med mitt namn skrivet på.

-Säkert från din pojkvän sa kollegan.
-Nej han skulle absolut inte göra något sådan svarade jag och tänkte att det troligtvis var från en patient.
Jag öppnade spänt och såg att det var 6 vackra rosor. Vita och röda inuti. Jag som älskar vita blommor!

Det fanns ett kort där med. Vad som stod där vill jag inte berätta men det var iallafall från min pojkvän Matte och jag blev så rörd så tårarna kom fram.



TACK DU E UNDERBAR OCH HAR VERKLIGEN FÖRGYLLT MIN DAG!


Kommentarer
Postat av: Tess

awwwwwwh vad underbart <3 <3. Snacka om guldkant i tillvaron =)

2010-11-04 @ 07:51:00
Postat av: miranda

Ja är fortfarande glad ett dygn senare:)

2010-11-04 @ 19:47:58
Postat av: Mariana Hjorth

Det är kvalitet det!! Å kärlek. Men det är du värd.

2010-11-08 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0