Energitag

Nu tar jag tag i denna dagen. Minou och jag har mumsat pannkakor. Snart bär det iväg till Njoy för ett Yogapass. Känner att jag kan behöva varva ner och lugna ner mej lite idag. Tankarna har snurrat alldeles för mycker i huvudet de senaste dagarna. Det är jobbigt. Fan varför ska man som tjej tänka och fundera så mycket. Perioder går det mycket bra att låta bli att tänka men sen kommer sej tankarna smygandes på igen. Nu ska de trängas bort med ett skönt Yogapass.

Om någon därute är sugen på att prova ett pass med mej på Njoy så är ni mycker välkomna (prova på gtratis). Självklart rekomenderar jag varmast mitt eget boxpass med mycket intensitet men är ni sugna på nått annat så säg till så kanske vi kan gå på det tillsammans istället.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, tänk att vi alltid måste tänka och fundera så mycket mer än vad männen gör.Ju mer man tänker desto mer målar man upp!Lycka till med dina tankar.

Kram

2010-11-22 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0