Maraton

Idag börjar för mej maratonveckan. Tills på måndag kommer jag ha klarat av 90 timmars jobb och praktik. Puh! Det är bara att genomföra. Även om det är mycket tid och timmar som går åt så älskar jag mitt jobb och praktiken på narkosen i Lindesberg ser jag verkligen fram emot. Det kommer vara mycket lärorikt att träna på att hålla fria luftvägar och sätta larynxmask alt intubera.

Det tråkiga är att jag kommer sakna ihäl mej efter lilla tjejen men då är jag istället hemma över en vecka i sträck med henne veckan efter det här. Jag inser också att det kommer bli mindre träning om jag inte kan lyckas trolla fram någon liten träningstimma mellan passen.

Innan jobbet idag väntar två "roliga" ärenden....Besiktning och rehabcenter. Ush båda två ä rlika värdelösa och jag skulle helst slippa dem båda....



Kommentarer
Postat av: Ingela

Var har du din lilla tjej när du jobbar?

Jag förstår ju att pappan inte är ledig jämt.

2010-11-02 @ 18:45:21
Postat av: miranda

Jag har världens bästa vänner som ställer upp som barnvakt. Annars skulle det inte gå eftersom ingen av hennes far eller morföräldrar har möjlighet att ställa upp.



Älskar mina underbara tjejkompisar!

2010-11-04 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0