MORR

Åhh är så trött på min karl som ständigt äter upp allt gott i huset. Jag brukar gömma en hel del för att jag överhuvudtaget ska få något till mej själv. Numera när jag/vi handlar så brukar jag köpa en sak till honom och en till mej. Tex ett varsitt glasspaket. Det gjorde vi sist. Vi fick välja en varsin smak. Matte valde lakrits och jag jordgubb. Efter bara någon dag var hans paket slut medans mitt var kvar. Mitt har legat i frusen i några veckor och jag trodde att det så fortfarande gjorde. Idag hade jag en tjejkompis på besök. Vi lagde laxspett med rotgrönsaker i ugn med tzatsiki till. Sen blev vi lite sugna på nått sött eller gott och jag kom då att tänka på mitt glasspaket i frysen. Tror ni det fanns kvar? NIX det kan jag säga att det gjorde det inte....MOOOOORRRRRRR!!!!!!!

VAD GÖRA?

ARG


Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha! Jag har också en sån godisråtta som jag behöver gömma saker för. Det är jätteirriterande när han säger; "den sista pajbiten är mammas" och när man sen blir sugen dagen efter är den där pajbiten borta...



Jättefrustrerande. Men ett kassaskåp med hemlig kombination vore något! :P

2010-11-09 @ 15:39:01
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0