Retrodesign

Jag sitter här vid datorn och drömmer mej bort i retrodesignens värld. Det finns så otroligt mycket schyssta och coola möbler som jag bara skulle vilja ha. Men allt är för dyrt för min plånbok så jag får istället hoppas att finna liknande produkter på loppsiar istället. Jag tycker faktiskt det ger mej mer att handla dem billigt och få känslan att ha lyckats finna något unikt. Det är även roligt när man finner något som man sedan tar hem och gör om och sätter sin egen touch på.

Jag är så trött på Chubby chic stilen så jag kan spy. Nästan varenda butik har den stilen på sina varor och det är Chubby chic partyn hit och dit och snart har varenda människa hemmet inrett i Chubby chic stil.

Själv gillar jag mycket färg och gamla produkter med en egen stil gärna blandat med lite av det nya och modernare. Jag gillar att blanda lite från olika stilar för att få en cool blandning i hemmet.


Bild lånad från
www.lisasretrodesign.com


Bild lånad från www.chapter3.net/movement


Bild lånad från www.retromoderndesign.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0