Världens minsta försäljare...

Det strulade med barnvakten i lördags när jag skulle stå på loppisen. Att ställa inte fanns inte i tanken. Så det var bara för Minou att hänga med. Imponerade liten tjej den där Minou. Hon var så duktig. Gnällde ytterst lite, sov en och en halv timma i vagnen brevid mej, sprang inte iväg långt utan höll sej och lekte i närheten, lekte med lite andra barn som dök upp. Det gick kanon så vad var jag nervös för innan? Försäljningen gick också bra. Blev av med en hel del och ökade på slantarna i plånboken. Men kläderna sålde dåligt men de gav jag till en tjej som skulle till Estland. Skönt att slippa släpa hem dem igen.

Minou sitter nöjd med en festis och lockar köpare...


Kommentarer
Postat av: ztina

du får sälja på tradera =) skitkul ju...

kram

2010-11-15 @ 20:27:05
Postat av: miranda

Det gör jag också men det är så jobbigt att packa och skicka:( Säljer dåligt där med...Tips?

2010-11-15 @ 20:28:36
Postat av: ztina

hmm.. ja vet inte, för mej går de rätt bra att sälja. du får gå in på min sida å kika vad jag skriver om kläderna... heter ztiniz

vad har du för alias??

2010-11-15 @ 21:25:57
Postat av: ztina

hmm.. ja vet inte, för mej går de rätt bra att sälja. du får gå in på min sida å kika vad jag skriver om kläderna... heter ztiniz

vad har du för alias??

2010-11-15 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0