Kamerakunskap

Jag är så oerhört duktig och intresserad av teknik och då särskilt elektronikutrustning. Så därför visste jag precis vad felet var när min nya kamera plötsligt tog suddiga bilder. Exempelvis blev alla bilder från Minous ettårskalas värdelösa. (Anledningen till att inga bilder därifrån lagts upp på bloggen).

Nej jag hade ingen aning om vad problemet var. Så därföråkte jag till Elgiganten där jag köpt kameran och bad dem hjälpa mej. Det stora felet var att jag oftast inte hade blixten på och då tog det för lång tid från avtryck tills bilden togs, vilket gjorde att bilderna blev suddiga.

Jag fick känna mej lite dum och expediten fick känna sej lite duktig. Jag är iallafall glad, för jag fick en bra genomgång av kamerans funktioner utan att behöva traggla igenom en tråkig handbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0