Loppisfyndaren

Ytterligare fynd på loppis har genomförts. Känner mej som en riktig loppispundare. Men jag gillar det. Jag blir lycklig när jag känner att jag gjort ett riktigt fynd. Det bästa fyndet från gårdagen är nog boben till Minou. Denna gång var jag och Minou på plats i Örebro golfhall redan vid öppningstiden kl 10.00. Vill man ha chans till många av de bästa fynden är det bäst att vara ute snabbt för det säljs för glatta livet där inne. Man måste också ha vassa armbågar för att lyckas ta sej fram för det är extremt trångt och alla vill göra de bästa klippen. Minou sitter skapligt lugnt i bärselet på ryggen men hon uppskattar inte några längre loppishäng i trängseln.


Superfin bob med varmt stjärtskydd 100 kr


Schyssta gummistövlar med snörning 10 kr


Bokstöd  i fint skick 5kr st


Tuff jacka till Minou med dödskallar 20 kr (för stor nu)


Tavelramar som jag ska sätta fotografier i ca 100 kr för alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0