Nu är det klippt

Äntligen har min kalufs fått sej en riktig genomkörare. Jag gav frisören ganska fria händer att klippa och färga mitt hår. Direktiven hon hade var att behålla en del av längden och gärna lite rockigare stil. Om jag hade blivit bättre på bild så hade frisyren framhävts mer men nu tycker jag den inte riktigt ser lika snygg ut som den faktiskt är. Jag är super nöjd och det är mitt hår också...


Under tiden mitt hår klipptes av var min farmor 87 år barnvakt till Minou. Min farmor är så snäll och hjälper mej med henne ibland korta stunder. Hon orkar knapptl yfta henne men hon fick krypa omkring på golvet så det hade gått alldeles utmärkt. Jag tror att farmor faktiskt tycker det är roligt att få vara lite till nytta och att få rå om sitt barnbarnsbarn lite på egen hand.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Superfint !!! Såg en kommentar du skrivit i aug hehe sen jag är ... kommunen borde ha koll på dagmammor !



Jag läser fritidsvetenskap, samlar lite mer poäng ! har egentligen bara c uppsatsen kvar men den blir nästa höst ! då blir jag lärare för yngre åldrar , har tänkt mig arbeta med barn 1-6 år men får även arbeta i lägre skolår !



Minou e supersöt verkligen ! Verkar vara en cool tjej :-) !

2010-10-06 @ 14:18:17
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: Syster Emma

Skitsnyggt och fräscht!

2010-10-06 @ 17:22:49
Postat av: Mariana Hjorth

SNYGGT!!!

2010-10-07 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0