Ny telefon igen

Ja min nya Samsung mobil har krånglat sen jag köpte den. Det har inte gått att skicka mms me den eller öppna bla gogglekonto. Jag började hata den och har ringt och bråkat, tjatat med både telenor, Samsung och Elgiganten.

Telenor skickade ut nytt simkort men det hjälpte inte.
Samsung har guidat mej med inställningar.
Elgiganten personalen har involverat varenda en i butiken för att försöka lösa problemen.

Ingen har lyckats.

Alla har varit väldigt hjälpsamma och snälla. Så jag vill absolut inte klandra någon av dem. Men efter många försök gav även personalen på Elgiganten upp.

Jag fick en ny mobil! Jiiipiii! Jag valde inte en Samsung denna gång utan det blev en Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro (vilket långt namn på en liten telefon). Den har ett litet tangentbord som är skitbra när man skriver sms eller vill blogga:) Sen är den liten och smidig och ganska lätt ätt lära sej använda....Bra för tekniska jag!


ORSAKER till att INTE köpe en Samsung Galaxy S:
Stor och otyplig
Ingen blixt till kameran
Ingen lampa
Jobbig att skriva sms och texter med
Svår att lära sej alla funktioner
Dålig kamera som ger otydliga bilder
Totalt värdelöst batteri som inte räcker lång stund



Detta är min nya fina lilla Xperia telefon!


Bild lånad från www.phandroid.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0