Sannamarken

Idag var det den årliga marknaden ute i hålan Fjugesta. Jag tycker det är mysigt att åka dit. Strosa omkring lite bland marknadsstånden och tjata med gamla bekanta. Men huvudmålet idag var att äta Langos. Det är så gott och nu har jag längtat efter det i flera veckor. Synd att det bara går att få tag på när det är större marknader. Fast annars hade jag säkert ätit ihjäl mej på dem. Så en gång om året njuter jag i fulla drag.

Minou var för liten för att åka karusell så de inhandlade karusellbiljetterna fick jag snabbt lämna tillbaka till försäljaren igen:( Hon som var så sugen på en åktur....


Det smälter i munnen....


Kommentarer
Postat av: ztina

sötnöt!!!! =) vill ses snart!! kanske ta några kalla =)

2010-10-06 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0