Slappar dag

Idag har jag och Minou en riktig slappardag här hemma. Vi gör absolut ingenting. Jag försöker tänka tillbaka när jag senast hade det. Det kommer jag inte ihåg. Har det någoonsin existerat i mitt liv?

Slappardagen är så slapp att jag inte gör mer än absolut nödvändigt vilket nyligen innebar att laga lunch till oss båda. Tvätten som ligger i maskinen ligger fortfarande kvar (MIN UNDERBARA KISSE HAR NÄMLGEN TVÅ DAGAR I RAD KISSAT PÅ MINA KLÄDER I GARDEROBEN) Någon är ganska nöjda att det inte var på hans klädhög....

Men jag försöker planera en liten utflykt till träningen under eftermiddagen. Tänkte köra ett bodypump eller corepass. Tills dess ska vi fortsätta med att göra precis ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0