Ambulans Nora och valet

Det är lugnt hät på stationen i Nora. Vi har haft ett uppdrag. En gammal dam med näsblödning. Annars har jag passat på att sova (två timmar visst). Jag är en trött gammal morsa. Att stiga upp klockan 6 på morgonen är lite väl tidigt för mej.

På vägen tillbaka till Nora från Örebro åkta jag förbi hemma och hämtade passet för att hinna in fram fem min i åtta för att rösta. Jag hade lite dåligt samvetae att jag inte planerade min tid bättre under dagen innan praktiken så jag han till vallokalen. Men mina kära kollegor var väldigt måna om att mina röst hade betydelse och såg till att jag hann med att delta i vårt demokratiska folkval. Nu följer vi valvaken på TV4. Jag tror att alliansen får sitta kvar vid rodret ytterligare en mandatperiod. Men lite spännande är det ändå eftersom det verkar var ganska jämt skägg.

För övrigt vet jag att det varit lite dåligt med bilder till bloggen och det kommer snarast att förbättras:) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0