Ensam mamma söker

Såpanördens paradis. Under sommaren har det varit helt dött på tvsåpa fronten. Nu njuter såpadrottningen i fulla drag. Ensam mamma söker gör mej glad. Jag älskar romatik och titta på det programmet får mej många gånger att le från programmets start till slut. En gammal bekant till mej är med som en av de uppvaktande killarna till mamman Petra vilket gör det lite extra kul att följa. Men min favorit är Rocka Billy mamman Emma.

Är även glad att idol börjat igen. Audition och uttagningen är ofta den roligaste och bästa delen. Jag har mina favoriter som jag håller alla tummarna för att de går vidare. Jay Smith är självklart min absoluta favorit. Vilken jävla röst. Denna heshet är magnifik. Jag har väldigt lätt att bli "kär" i röster och det är jag verkligen i hans.... http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1767444 

Denna lilla sockersöta pojk (Sebastian Krantz) har också en himla mysig ton
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1767213

Ser fram emot denna såpahöst. Måste bara komma ihåg att plugga lite också (ibland)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0