Indigo

Ikväll har min kära mamma och Dang varit hemma hos oss på kvällen så jag och Matte haft möjlighet att gå ut och äta tillsammans. Jag lovade honom när han fylldår att han skulle bli bjuden på den fantastiska restaurangen Indigo.
Jag älskar deras mat. Dert är en liten mysig Tapas restaurang. Vi brukar alltid välja tabla mix vilkety innebär att man får in en hel kompott av blandade tapasrätter. Till det får man en liten förät med bröd och färskost. Till huvudrätten serveras det fyra olika såser och skivade, ungsgrillade poatatisar. Jag brukar alltid lägga till Calamaresringar till tablamixen. Men annars blandas den alltid olika beroende på kockens humör:)

Matte och jag ahde ett mål när vi blev tillsammasn och det var att prova och besöka så många olika restauranger som möjligt i Örebro. Det går sådärmen vi har ändå gått igenom en hel del. Indigo är helt klart min favorit. Törs knappt skriva hur jävla gott det är. Varje tugga helt unik och attt bara sitta och njuta av alla olika smaker är underbart. Indigo ligger på söder på Änggatan. Så har ni inte hittat dit ännu så försök snurra er dit så får ni en supergod matupplevelse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0