Loppissugen

Nu är jag så loppissugen att det kryper i hela kroppen. Jag riktigt längtar tills alla vårloppisar börjar ploppa upp här och var. Och i sommar ska jag även spendera mycket tid på auktioner och buda hem massa schyssta ny teak möbler.
Möblerna här hemma sjunger verkligen på sista versen efter diverse osnälla behandlingar av såväl barn, man katter och givetvis mej själv.

Jaden är inte så snygg längre vår underbart sköna liggvänliga soffa...Man tackar man tackar söta katter!
Eller så kan ni få se vårt fina köksbord som numera suger åt sej alla det kan i färgväg. Dessa fiona små hjärtan är jag själv orsaken till när jag och Minou firade alla hjärtans dag...


Kommentarer
Postat av: ztina

Åååååå du är inte ensam... längtar som tusan..

2011-04-07 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0