Mitt liv i mobilen

Ja som vanligt så tickar mitt liv på i ett rasande tempo. Sista veckorna har jag varit en hel del på jobbet. Tränat och försökt att hinna med att träffa lite kompisar.

Jag återberättar min sensate tid i bilder...


Mamma och jag turistar inne i vår egna vackra stad Örebro. Den inovativa kaninen är det absoluta måstet att fotografera. Vi njöt även av god mat och avslutade med en öl på Örebrofesten.

Klassiska poseringsbilder!


Mamma jag och barnen bakar hemmagjord pizza. Jag älskar att mamma är hemma. Min bästa vän att umgås med. Endast en vända till i Thailand sen flyttar hon hem till nästa sommar. ÄNTLIGEN!



Jag och Minou är totalt hängivna åt en grym speedwaymatch. Någon vill absolut inte sova utan vill titta på motorcyklar med sin mamma. Redan en inbiten speedwayfan!


Jag jobbar. Här är vi på väg med båten ut till vinön för att hämta en patient.


Här är vi på skojlandet med en av mina kompisar och hennes barn. Skojlandet är betydligt schysstare än lek oc buslandet. Mindre område, mindre skrik, färre barn och mer mammavänligt!


Min bästaste Molle var på besök från vårt grannland Norge i helgen. Vi passade på att umgås. Lite hemmahäng och en sväng ut på staden i lördags. Han gör mej glad och fyller mej med energi. Det är härligt att umgås med livsglada och positiva människor. TACK MOLLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0